Náročnější konfigurace Dynamics

V tomto článku popíšu navazující, avšak náročnější konfigurace v CRM Dynamics. O základních a jednodušších konfiguracích jsem již napsal jeden článek, a proto doporučuji začít s ním, protože zde budu přímo navazovat.


Mezi složitější konfigurace bych bezpochyby zařadil přidání a zavedení nové tabulky v programu. Tento problém popíšu na konkrétním řešení, které jsem realizoval. Můj problém spočíval v tom, že jsem si chtěl do svého CRM importovat kontakty z databáze a vést je pod statusem „NEW“, tedy připravené k navolání. Jenže v defaultním nastavení Dynamics lze přidat pouze Lead.


Proto jsem si nad kolonku Lead v levém menu nakonfiguroval pomocí PowerApps novou tabulku s názvem „Prospects“. Nakonfiguroval jsem její formulář tak, aby vypadal stejně jako například formulář „Accounts“. Při importu se mi z Excelové šablony vyplní vše, co potřebuji, a můžu začít navolávat. U „Prospects“ si přidávám také status z vyskakovacího menu, které lze jednoduše nakonfigurovat. Pomocí PowerApps a pokročilých nastavení Dynamics jsem přiřadil stávající obchodní proces, ovšem obohacený o fázi „Start“, která pracuje s nově přidanými kontakty.

Vyexportuji si z databáze cílové kontakty.

Nahraji je do Excelové šablony.

Importuji je do CRM.

Začínám navolávat skrz nově vytvořenou tabulku „Prospects“.

Dle obchodního procesu si kvalifikuji kontakty na „Lead“, „Opportunity“ atd.

Když označím statusem „Not Interested“, kontakt mi v tabulce „Prospects“ zůstane, ale vždy se k němu můžu vrátit za pomoci vhodných filtrů. Konfigurace sice vyžaduje čas, ale rozhodně to stojí za to.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru