Organizace navolávání

Vsadím se, že tenhle scénář zná každý obchodník — začátek měsíce, kdy máte volat nové zákazníky, ale zároveň se musíte starat o ty stávající. Všechno se nahrne najednou a často stíháte pořádně jen jednu věc.

Pojďme si to ulehčit. V tomhle článku vám krátce popíšu systém, který jsem si zavedl a který mi navolávání dost usnadnil.

V jádru jde o jednoduché plánování. Na začátku měsíce si kontakty rozvrhnu do dvou až tří vln.

1. den navolám 20 nových kontaktů a přiřadím jim status v obchodním procesu (např. In Progress, Lead). Díky tomu se follow-upy automaticky rozprostřou na různá data.

2. den se věnuju 20 stávajícím zákazníkům, kontaktuji je a aktualizuji jejich status.

Tento postup zopakuji dle potřeby.

Pokud se vám při přiřazování statusů a datumů dalšího kontaktu pár kontaktů překryje s plánovanou vlnou, nevadí. Počet volání se nezvýší nijak dramaticky a pořád to bude zvládnutelné.

Výsledkem jsou všechny kontakty rozřazené, naplánované a díky tomu mi práce splyne do jednoho hladkého systému, který se řídí pouze podle naplánovaných dat.

Komentáře

Napsat komentář: admin Zruš odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru